A hatékonyabb Reklamáció/Visszáru kezelés érdekében Ügyfélszolgálatunkon külön reklamációkezelő kollégáink fogadják az Önök jelzéseit írásban a Reklamáció és visszáru adatlap-on, illetve e-mailben.

Elérhetőségek:
E-mail: info@irodaoutlet.hu
Mobil: +36 20 272-4229

Célunk, hogy a Digitalhost Bt. a lehető legrövidebb időn belül rendezze Partnerei részére a reklamációt illetve visszáruzást.

Teendő az áru átvételekor:
A kiszállítás során, az áruátvételnél meg kell győződni a bizonylaton szereplő csomagok darabszámáról és sérülésmentességéről. Amennyiben ezekben eltérést tapasztal, akkor ezt írásban kell feltüntetni az alábbi okmányokon:
kísérő bizonylaton (szállítólevél, számla),
fuvarozó cég átvételi okmányán (delivery)
Az okmányokat minden esetben a sofőrökkel is alá kell íratni. A Digitalhost Bt. csak az így kitöltött reklamációt tudja elfogadni.

Sérült csomag esetén lehetőség van arra, hogy a sofőrnél lévő kárfelvételi jegyzőkönyvben a sérülések részletezve is rögzítésre kerüljenek (amennyiben a sofőrnél nincs formanyomtatvány úgy, ez lehet egy kézzel írott A/4-es lap is). Bármely módon megírt jegyzőkönyv egy példányát a Digitalhost Bt reklamációkezelőjéhez kell eljuttatni: info@irodaoutlet.hu email címre.

FONTOS!

A fuvarozó cégnek minden esetben kötelessége megvárni, amíg Ön leellenőrzi a csomag(ok) sértetlenségét (külső sérülések vannak-e, szakadt, nyitott, nyomott, nedves, stb.) és a csomagok vagy raklapok darabszámát, ezt követően kell aláírni az átvételt igazoló nyomtatványt. Amíg az átvételi okmány nincs aláírva, addig az áruátadás nem fejeződik be.

Tételes átvétel során tapasztalt eltérés (a sofőr már nincs jelen):
Kérjük, hogy az áruátvételkor tapasztalt problémákat azonnal jelezze írásban reklamációkezelőinknek!
Az átvételtől számított 3 munkanapon túli mennyiségi és minőségi reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Hibajelenségek: hibás/téves árukiadás, téves számlázás, gyári hibás, vagy szállításkor sérült termék, többletszámlázás / többletszállítás.

Visszáru ügyintézés: /Nem a Digitalhost Bt. hibájából eredő visszáru igény esetén/ 

Az Ön által kitöltött visszáru igényt (Reklamáció és visszáru adatlap) reklamációkezelő kollégáink koordinálják. Egyedi elbírálás után az Önök számára visszajuttatjuk a reklamáció elfogadását igazoló visszáru engedélyt. Ebben az esetben fenntartjuk a jogot az áru számlázási értékéből 10% levonására.

A visszáruzandó termékeket kizárólag újra eladható állapotban, szállításra kész csomagolásban, és csak kinyomtatott visszáru-engedéllyel vesszük át!

Nem reklamációból adódó visszáru rendezése alól az alábbiak kivételek, amelyeket nem áll módunkban visszavenni:
• Egyedi termék, amelyet a Vevő egyedi rendelésére vagy számára egyedileg gyártattunk
• Áruátadás után sérült termék, vagy sérült termékcsomagolás (nem értékesíthető termék)
• 3 munkanapnál régebben vásárolt, esetleg lejárt szavatosságú termékek, kivétel a jótállási vagy garanciális hibák esetében bekövetkezett reklamációk (jótállási vagy garancialevél, illetve a vásárlást igazoló számla ellenében)
• Időközben a Digitalhost Bt.-nél megszűnt forgalmazású termékek, szigorú számadású nyomtatványok

A termékek visszajuttatása, ill. azok költségei a vevőt terheli. Amennyiben a visszaszállítást az Digitalhost Bt.-vel szeretné intézni úgy az alábbi szállítási költségeket számolunk fel:

Szállítási költség visszáru esetén: 1500 Ft/csomag illetve 4500 Ft/raklap (az árak nettó árak)

A fentiek bevezetése kapcsán reméljük, hogy reklamáció és visszáru kezelés folyamata gördülékenyebbé, hatékonyabbá válik, és értékes időt takaríthatunk meg az Ön számára is!